Reklamacja – 5 kroków do zadowolenia
Drogi Kliencie, produkt zakupiony w naszym sklepie ma wadę?
Nie zostawimy Cię z problemem. Pomożemy Ci złożyć reklamację, którą następnie rozpatrzymy tak szybko, jak to możliwe. Poniżej przedstawiamy czynności, które musisz wykonać:
1. ZRÓB ZDJĘCIE PRODUKTU
Jeśli zauważyłeś wadę w produkcie, na który obowiązuje jeszcze okres gwarancyjny, udokumentuj to. Dołącz do formularza wysokiej jakości zdjęcia wszelkich uszkodzeń oraz ich opis. Będzie to bardzo pomocne w rozwiązaniu Twojego problemu. |
![]() |
![]() |
2. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Wypełnij formularz kliknij tutaj aby wyświetlić, używając tylko prawdziwych danych. Precyzyjnie opisz uszkodzenia, do opisu dołącz wcześniej zrobione zdjęcia. Następnie, prawidłowo wypełniony formularz prześlij na nasz adres mailowy. Pamiętaj - poprawne wypełnienie formularza oraz szczegółowy opis uszkodzeń znacznie przyspieszy proces reklamacji. |
3. WERYFIKACJA USZKODZEŃ
Zgodnie z opisem wad i dokumentacją fotograficzną, którą zamieściłeś w formularzu, nasi eksperci zapoznają się z problemem i ocenią uszkodzenia. Możesz być pewien, że znajdziemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie! |
![]() |
![]() |
4. PRZETWARZANIE REKLAMACJI
W ciągu 14 dni ocenimy wady, a w następnym etapie rozwiążemy istniejący problem. Oczywiście, będziemy Cię na bieżąco informować o aktualnym stanie reklamacji. |
5. MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZAŃ REKLAMACJI
Nasi specjaliści wybiorą dla Ciebie najlepsze rozwiązanie. Może to być wymiana wadliwej części, całego produktu bądź rabat. Najważniejsza dla nas jest satysfakcja Klienta! |
![]() |
Pobierz wzór formularza reklamacji TUTAJ.
Aby poinformować nas o chęci skorzystania z reklamacji możesz skorzystać z pisma wysłanego listownie lub pocztą elektroniczną, albo skorzystać z formularza kontaktowego na naszej stronie kontakt wybierając jako temat "Złożenie reklamacji" i jako załącznik dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny oraz ewentualne zdjęcia.
Skorzystaj z formularza kontaktowego TUTAJ.