Sklep Internetowy furlando.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Dostawy realizowane poza granicami Polski podlegają indywidualnej wycenie, zapytania w tej kwestii należy składać na adres e -mail : sklep@furlando.pl
Koszt dostawy oraz ewentualna możliwość wyboru firmy transportowej (o ile taki wybór jest możliwy ze względu na gabaryty zamówienia) są automatycznie wskazane na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów.
Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym furlando.pl realizowana za pośrednictwem firm transportowych:
· GLS Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
· DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
· AMBRO EKSPRES – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
Przypominamy, o obowiązku klienta jakim jest sprawdzenie zawartości przesyłki nie tylko pod względem zgodności towaru z zamówieniem, ale też pod względem uszkodzeń przesyłki.
Informujemy też, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebli (Kurier nie wnosi Towarów o wadze większej niż 30 kg do mieszkania, czy domu).
Obowiązek ten nie dotyczy opcji Komfortowej dostawy z wniesieniem do Twojego domu/mieszkania wybranych mebli tapicerowanych (łóżek, narożników, sof, foteli). Wybór oraz odpowiednia informacją pojawią się przy finalizacji zamówienia w sekcji "Sposób dostawy".
CZAS DOSTAWY:
- meble tapicerowane (narożniki, sofy itp) - wysyłka w ciągu 21 dni
- meble twarde skrzyniowe (komody, szafy, biurka itp) - wysyłka w ciągu 21 dni
- krzesła, stoły, zestawy krzeseł ze stołem - wysyłka w ciągu 21 dni
- łóżka sypialniane - wysyłka w ciągu 30 dni
- dodatki (dekoracje, ozdoby) - wysyłka w ciągu 5 dni